wtorek, 20 lutego 2018

Blog w zawieszeniu


Szanowni Czytelnicy (jeśli nadal tutaj zaglądacie),
Poczułam się w obowiązku napisać tego krótkiego posta wyjaśniającego. W związku z dużą ilością obowiązków, które uniemożliwiają mi na razie zajęcie się "Blodeweud" notki są zawieszone, ALE zamierzam wrócić do tej historii.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moimi planami, to nowe rozdziały powinny zacząć się pojawiać na jesieni tego roku (2018).
Zatem jeśli nadal tutaj czasami zaglądacie, nie martwicie się, "Blodeweud" nie umarło, mimo mojego milczenia. Cały czas pojawiam się na ask.fm, więc jeśli macie jakieś pytania, to piszcie śmiało, chętnie odpiszę! 
Trzymajcie kciuki, żeby moje plany ułożyły się tak jak myślę, wówczas "Blodeweud" wróci do Was nawet szybciej niż w zapowiadanym terminie. 
Tymczasem życzę dużo wytrwałości i sukcesów w 2018! 

ask: https://ask.fm/SayaVespera
~Saya


6 komentarzy:

  1. Nie możemy się doczekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tym bardziej, że wena się domaga pisania! :)

      ~Saya

      Usuń
  2. Wciąż czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! I cały czas jak zerkam na bloga to mam wyrzuty sumienia :(
      Niemniej moje prywatne życie i zawodowe na tyle się rozwinęło w ostatnich latach, że nie miałam tyle czasu, ile chciałam, żeby pisać. Ale na pewno wrócę do tej historii!

      ~Saya

      Usuń
  3. Witaj Sayo
    Czy wrócisz? Czy dostaniemy więcej przygód Vespery?
    Od lat tkwię w zawieszeniu co będzie dalej
    będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starała się wrócić, ale naprawdę nic nie mogę obiecać.
      Czasami życie układa się inaczej niżbyśmy tego chcieli i uniemożliwia nam realizację wszystkich planów.
      Dziękuję, że będziesz czekać! <3

      ~Saya

      Usuń